1. W roku akademickim 2020/21 przedmiot Obóz letni będzie realizowany na zajęciach z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w formie synchronicznych spotkań wirtualnych z prowadzącymi oraz projektów przygotowanych przez studentów, w czterech turnusach, przy zachowaniu limitu uczestników na poszczególnych turnusach – 30 osób:

    Turnus I          – grupa polska; od poniedziałku do piątku 24-28.05.2021 r.

    Turnus II        – grupa polska i angielska; od poniedziałku do piątku 7-11.06.2021 r.

    Turnus III       – grupa polska (2 grupy jeśli zajdzie potrzeba); od poniedziałku do piątku 14-18.06.2021 r

    Turnus IV       – grupa polska i angielska; od poniedziałku do piątku 21-25.06.2021 r.

    1. Obóz letni jest integralną częścią studiów. Udział w zajęciach jest obowiązkowy i podlega zaliczeniu na ocenę.
    2. Zajęcia będą trwały od poniedziałku do piątku w następującym układzie spotkań z prowadzącymi i podejmowanych zagadnień, zgodnie z planem zajęć i standardowymi godzinami ich prowadzenia:

    Poniedziałek: godz. 19.00-20.55 – wprowadzenie; blok dotyczący zajęć terenowych; zajęcia teoretyczne + zajęcia terenowe – wprowadzenie;

    Wtorek:         godz. 16.50 – 20.55 (blok 5 godz.) – żeglarstwo część I;

    Środa:            godz. 16.50 – 20.55 (blok 5 godz.) – żeglarstwo część II;

    Czwartek:     godz. 16.50 – 20.55 (blok 5 godz.) – kajakarstwo oraz podstawy kolarstwa turystycznego;

    Piątek:           godz. 16.50 – 18.45 (blok 2,5 godz.) – gry zespołowe oraz podsumowanie.

    Następnie studenci otrzymają czas na praktyczną realizację zadań i projektów, do wykonania indywidualnie oraz w grupach, w tym  pracę przy wykorzystaniu platformy PLATON.

    1. Zaliczenie zajęć realizowanych w ramach obozu odbędzie się na podstawie aktywności studentów oraz realizacji powierzonych przez prowadzących zadań.
    2. Zapisy na obóz letni w danym roku akademickim prowadzi Dziekanat poprzez rejestrację USOS. Liczba miejsc na danym turnusie jest ograniczona. Studenci, którzy nie dokonają zapisu nie będą automatycznie dopisywani po zakończeniu zapisów.
    3. Uczestnictwo w obozie jest odpłatne. Wysokość opłaty wynosi 250 zł od osoby (w semestrze letnim roku akademickiego 2020/21), która powinna być wpłacona na konto uczelni maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem  danego turnusu zajęć.

    IBAN: PL 48 1050 1025 1000 0023 5997 2268

    Swift Code: INGBPLPW

    ING Bank Śląski

    SGTiHV

    ul.Stokłosy 3

    02-787 Warszawa

    KONTAKT W SPRAWIE PYTAŃ: PIOTR KOCISZEWSKI – p.kociszewski@vistula.edu.pl

  • Regulamin obozów letnich

    Pobierz

    Decyzja Nr D-1/04/2021 Dziekana Wydziału Turystyki i Rekreacji SGTiH Vistula z dnia 07 kwietnia 2021 roku w sprawie przeprowadzenia obozu letniego dla studentów kierunku Turystyka i Rekreacja (studia I stopnia) w roku akademickim 2020/2021

    Pobierz

    Zał. 1 do Decyzji Nr D-1/04/2021 - Zasady organizacji obozu letniego

    Pobierz

    Zarządzenie Rektora SGTiH Vistula w sprawie realizacji obozu letniego w roku ak. 2020/2021.

    Pobierz

Kontakt do Działu Rekrutacji

Katarzyna Broniszewska
tel. +48 22 45 72 400 
e-mail: rekrutacja@vistula.edu.pl
pok. 28

Alina Maksymova
tel. +48 22 45 72 404
e-mail: a.maksymova@vistula.edu.pl
pok. 28

Aplikuj online

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close